Random stuff over alles wat ons wereldje compleet maakt.

zondag 16 november 2014

Mascara stash

Hey peeps,

Vandaag heb ik een mascara stash voor jullie. Ik ga.mijn 4 mascara's vergelijken en een soort reviewen. Ik ga er niet al te uitgebreid op in, want dan zijn we 6.000 woorden later nog niet klaar. Maar goed...

Om te beginnen zie je al mijn mascara's. De roze; Yves Rocher, lash plumping mascara. Deze heb ik sinds een paar maandjes weer eens voor de dag gehaald. En ik heb hem eigenlijk een soort van "herontdekt". Hij is zo fijn en een beetje-het klinkt raar-moessig. Hij is heel creamy waardoor je een heel mooi vol maar toch zacht effect krijgt. Hij is vooral voor de bovenwimpers ideaal.
De gele; NYC's big bold volume by the lash mascara. Ik gebruik hem eigenlijk al sinds ik hem heb, 3/4 maanden. Hij geeft echt goed volume en maakt je wimpers mooi vol en ja erg zwart. Zeker een aanrader. En hij is ook nog eens budget!
De zwarte; essence, lash princess. Hij heeft een heel raar borsteltje. Hierdoor buigen je wimpers in een aparte bijna perfecte boog. Hij was 5 euro, samen met een eyelinerpen. Het was toen een actie. Deze is ook erg mooi voor je onderwimpers.
De paarse; catrice, all round ultra black. Hij is niet echt heel bijzonder maar daardoor juist wel fijn denk ik. Hij loopt in een punt waardoor je al je wimpers goed mee kan pakken. Deze mascara zorgt voor een heel mooi subtiel effect, waardoor het er niet te barbie-ish uit ziet. Maar meer een natural beauty look creeërd.

Yves rocher lash plumping mascara, 17,90
Essence lash princess volume mascara, 3,39
Catrice all round mascara, 2,99
Nyc big bold volume by the lash mascara, 4,29




Lots of love, 


Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten