Random stuff over alles wat ons wereldje compleet maakt.

maandag 5 januari 2015

Tussendoortje



Hoi allemaal,,

De meeste mensen hebben geen idee van hoe ingewikkeld bloggen wel niet is... Op zich valt dat nog mee. Bij mij ligt al het moeilijke juist aan een onderwerp, voor een nieuw artikel te vinden. Het gaat dan zo: Waarover zal ik dit keer weer eens een onderwerp verzinnen? Fashion, beauty of lifestyle? En wat dan verder? Make-up, schoenen, kleren, diy, tags etc.
Mijn vraag is dus of jullie hieronder iets neer willen zetten van waar jullie de artikelen over willen, wat jullie leuk vinden of wat jullie verder willen weten?...

Tot slot heb ik nog een vraagje... Wie onze blog deelt / gaat delen en ons een mailtje stuurt met : #lifejuicextagvanpleun, die mag meedoen met een tag van mij, over van alles en nog wat... DE TAG KOMT OP DE BLOG TE STAAN!! Jullie worden geloten, de geloten persoon mag meedoen! Maar wel een mailtje sturen! Als dit een succes wordt, doe ik dit vaker!

Ps. comment wat onderwerpen voor artikelen!

Ik hoop dat jullie mee willen helpen / doen!!

Vragen / meedoen met de tag?  LIFEJUICEX@gmail.com


Doegg,

Liefs Pleun


Geen opmerkingen:

Een reactie posten