Random stuff over alles wat ons wereldje compleet maakt.

zaterdag 20 december 2014

Video?

Yes you are right!

Ik wil video's gaan maken voor de blog en YouTube. Pleun gaat dit misschien ook doen, maar ik wil gewoon even kijken hoe het bij jullie valt. Dus bij deze even een update over de blog, kwaliteit en YouTube.

Ten eerste wil ik even kwijt dat ik geen huge camera heb, nee in tegenstelling, ik film het met de iPad of mijn mobiel. Ja ik weet dat het geen mega goede kwaliteit is, maar het is nog maar een begin. Valt het in de smaak en trekt het kijkers aan ga ik er zeker over nadenken of ik een andere camera moet kopen. Waarschijnlijk zal ik deze dan met mijn verjaardag vragen en zelf wat meebetalen. YouTube gaat dan ook een grote rol spelen in ons leven. Vooral als we besluiten verder te gaan met video's. Omg mensen ik ben zo excited! Anyway, we blijven iedere week een artikel posten en soms is er een extra. Ik zit te denken à day in my life te vloggen. Lijkt jullie dat leuk? Please laat een reactie achter❤️.

Hebben jullie nog tips of ideeën voor ons? Laat het even weten in de comments of mail naar; lifejuicex@gmail.com.


Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten