Random stuff over alles wat ons wereldje compleet maakt.

maandag 29 september 2014

Mijn meest gebruikte lip-product van de maand september.

Daaag allemaal,
Vandaag ga ik jullie mijn meest gebruikte lip-product 'showen'.
Ik heb er eigenlijk meer dan één, ik ga ze maar meteen allemaal in deze review terug laten komen. 
1 : Maybelline Babylips - Pink Punch. Deze is super fijn! Je krijgt er super zachte lippen van en hij geeft een mooie rose kleur af. Hij heeft een super lekkere vruchtgeur en hele fijne ingrediënten. Natuurlijk is het ook goed als hij lang blijft zitten.

2 : Maybelline Babylips - Hydrate. Hier geldt eigenlijk precies hetzelfde bij, als bij Pink Punch. Deze is ook erg zacht! (Net baby-billetjes) Alleen dit is een transparante balsem. En heeft een lekkere frisse citroen-basilicum geur. (Alle Babylips zijn te koop voor 3,49 bij de drogist)
3 : Lief - Perzikbloesem lipgloss. Deze is zóóóó fijn! Ik heb hem ooit gekregen ofzo. Hij heeft echt zo'n fantastische zoetere geur. Heel fijn is, dat hij geen paraffine olie bevat. (Zorgt dus niet voor een vettende werking)

Ik hoop dat jullie iets aan deze review hadden!
Als er vragen zijn kun je ze hieronder stellen.




Ook kun je ons mailen via :
LIFEJUICEX@gmail.com

Liefs, Pleun


Geen opmerkingen:

Een reactie posten